maksiu, Widze że masz adwokata :diabelski_usmiech
Prośba o analizę logów
Zwiń
X
-
Prośba o analizę logów
Witam wszystkich na początku. Skoda Octavia 1.9 TDI ALH, chip robiony w Masters Tuning parę lat temu , EGR zaślepiony, dolot wyczyszczony, logi robione do momentu złapania notlauf, dziwnie się zachowuje - raz ciągnie , raz nie. Podmieniłem przepławkę - bez zmian. Moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość :?
Log (0 - 004,008)
Log (1 - 010,011)
Log (2 - 002)
Log (3 - 001,003)
Podejrzewam geometrię w turbo do czyszczenia, może to ktoś potwierdzić, jaki jest koszt naprawy? pozdro
-
-
Jeśli masz ALH to wykonaj komplet logówdla tego silnika . Sprawdz gruszke szczelność i N75.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Oddałem do Śmietany w Żorach - rozbujał turbawkę jakąś pompką... wybebeszył
kata (o zwróceniu wkładu to jednak trzeba było przypomnieć skasował 300)
Autko znowu śmiga jednak wydaje mi się że czasami nie jest to to co kiedyś.
Zastanawiam się nad wtryskami 0.205 z ASV, może kogoś polecicie z okolicy.
Porobiłem trochę logów, mam nadzieję że wystarczające do ocenienia stanu skodziny,
z góry dzięki.
Log (0 - 007)
Log (1 - 013)
Log (2 - 011)
Log (3 - 014)
Log (4 - 003,003)
Log (5 - 001)
Log (6 - 000,000)
Log (7 - 023)
Log (8 - 004,004,004)
Log (0 - 011)
Log (1 - 010)
Log (2 - 008)
Log (3 - 004)
Log (4 - 003)
Log (5 - 001)
Log (6 - 000)
Komentarz
-
-
Przepływka do wymiany na poczatek.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Wg mnie pieniadze wyrzucone w błoto.
Regulacja cisnienia doładowania i tak dziala kulawo - a to dlatego ze takie rozruszanie "pompką" niewiele daje. Problem wroci predzej niz myslisz.
Podmien od kogos przepływomierz i zobacz czy bedzie poprawa. W poprzednich logach lepiej mierzył.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Podmieniłem przepływkę z paru letniego axr (na 100% sprawna, jeżdżę od nowości tym autem
i nie zauważyłem zmian w osiągach). Po podmianie po wciśnięciu do gleby gazu
na 3,4,5 buja przyśpieszeniem jak wcześniej, hmmm raz nawet notlaufa załapał
[ Dodano: Czw 07 Sie, 14 19:17 ]
Panowie wyczyściłem turbawkę, grucha nowa GARRETTA wyregulowana wg starej - nieszczelnej, przepływka stara. Co sądzicie o kolejnych pomiarach?
aha, notlaufa nie łapie, zbiera się rożnie - raz lepiej, innym razem dużo lepiej... i tak bym chciał żeby było zawsze, poza tym chyba bardziej jej odpowiada chłodniejsza pogoda (IC?)
Komentarz
-
-
Przepływka dalej kuleje i masz zły kąt początku wtrysku. Geometria chodzi dużo lepiej- nie jest jednak to jej pełen zakres- zastanawiam sie czy nie odwróciłeś pierścieniaOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
hmmm... nie sądziłem że pierścień można nieprawidłowo włożyć, z tego co pamiętam to wyglądał na symetryczny a powierzchnie z obu stron dobrze zrównałem na papierze ściernym, może regulacja sztangi coś pomoże? co do przepływki to podmienię jeszcze raz z axr no i oczywiście ten kat początku wtrysku poprawię
Komentarz
-
-
podepne sie pod temat tez alh , nie wiem co z moich logow wywnioskowac
auto jest z wirusem 117 kucykow bylo na hamowni, egr czyszczony ,dolot tez wyczyszczony i sprawdzona szczelnosc (niby ok) na ucho tez nic nie gwizdze. n75 output test robilem i sztanga chodzi chyba ok, wezyki posprawdzane,
auto niby zbiera sie ok ale raz na jakis czas mam wrazenie jak by moglo lepiej prosze o analize moich wypocin, z gory dzieki
1. dziura w dolocie czy turbo tak dmucha ze MAF taki wysoki ? miedzy 2000-4000
2. czy turbo juz czasem tez nie przeladowuje lekko ? i czy za wolno nie wstaje na dole ?
Komentarz
-
Komentarz